20.06.2012

Kas saab ükskord positiivse alatooniga postitust kirjutada või mitte?

Vist täna hommikul veel ei saa.
Tööle sõites kohtusin kodanikuga kes üritas mind lihtsalt teelt välja rammida.
Niisama, otsustas, et peab ümber reastuma just minu ette, kuid piisavalt kiirendama selleks manöövriks ei vaevunud.
Tervikuna nägi see välja nagu tapmiskatse seitsmekümnendate kriminaalpõnevikust.
Aga ma olen selliste viguritega harjunud.
Üleeile sooritas üks kuldraamitud prillidega tädi "vahelesõidu" mis oleks mu äärepealt äärekivisse saatnud.
Jah muidugi, on vaja reastuda siia sinna. Kuid mitte nii, et teised selle pärast ohtlikult pidurdama peavad.
Muuseas - olen sellist nahaalset käitumist kogenud enamasti siis kui sõidan väikese autoga.
Mu vanale kuid suurele Volkarile ei kipu keegi eriti ette trügima.
Kas suurus on tõesti oluline?

Комментариев нет:

Отправить комментарий