Arvab meie liikluspolitsei.
Mina aktiivse liiklejana arvan, et ega ikka ei päästa küll.
Seda kasvõi lähtuvalt politseionude endi poolt loodud tüüpilise liiklushuligaani portreest.
Seesinane on ca 19 aastat vana, sõidab vanaldase tehnilistele nõuetele mittevastava autoga, on jätnud maksmata kümneid liiklustrahve ja sõidab vaatamata ammu ära võetud juhtimisõigusele, muudkui aga edasi.
Siin see konks ongi. Punktid-märgid, käsud-keelud on argument seaduskuuleka, või siis ütleme pea-aegu seaduskuuleka autojuhi jaoks.
Meie eelkirjeldatud liiklushuligaan aga vilistab ju nagunii kõikidele seadustele.
Mis on siis kasu veel ühest paturegistrist?
Paharett lihtsalt ei maksagi trahve ja juhiluba ei saa talt ka ära võtta, sest suure tõenäosusega pole tal seda kunagi olnudki.
Eei kulla sõbrad.
Siin aitab ainult tüüpide füüsiline liiklusest kõrvaldamine, sõidukite konfiskeerimise ja vanglakaristuste läbi
Mina aktiivse liiklejana arvan, et ega ikka ei päästa küll.
Seda kasvõi lähtuvalt politseionude endi poolt loodud tüüpilise liiklushuligaani portreest.
Seesinane on ca 19 aastat vana, sõidab vanaldase tehnilistele nõuetele mittevastava autoga, on jätnud maksmata kümneid liiklustrahve ja sõidab vaatamata ammu ära võetud juhtimisõigusele, muudkui aga edasi.
Siin see konks ongi. Punktid-märgid, käsud-keelud on argument seaduskuuleka, või siis ütleme pea-aegu seaduskuuleka autojuhi jaoks.
Meie eelkirjeldatud liiklushuligaan aga vilistab ju nagunii kõikidele seadustele.
Mis on siis kasu veel ühest paturegistrist?
Paharett lihtsalt ei maksagi trahve ja juhiluba ei saa talt ka ära võtta, sest suure tõenäosusega pole tal seda kunagi olnudki.
Eei kulla sõbrad.
Siin aitab ainult tüüpide füüsiline liiklusest kõrvaldamine, sõidukite konfiskeerimise ja vanglakaristuste läbi
Комментариев нет:
Отправить комментарий