11.11.2011

Glögis marineeritud lõhe – kuidas see mul õnnestus





Järjekordne retseptisoovitus Nami-Namililt. Retsepti ennast näete SIIN, pidamaks lugu autoriõigusest ei too ma seda täpselt ära.
Tegevus iseenesest on lihtne, te valmistate segu riivitud ingverijuurest, rosepiprast ja meresoolast.
Hõõrute selle kõik eelnevalt luudest puhastatud fileetükile ja jätate mõneks tunniks seisma.
Kui see aeg möödas, otsite paraja suurusega anuma, millest teil hiljem kahju ei ole asetate sinna põhja töödeldud lõhefilee.
See tehtud kallate peale väikese hulga sidrunimahlaga maitsestatud glögi ja jätate selle anuma tihedalt suletuna ööpäevaks külmkappi marineerima.
Pöörake siinjuures tähelepanu minu soovitusele mis puudutab „anumat millest kahju ei ole“ ja „tihedalt suletud“.
Vastasel korral tabab teid võibolla üllatus, et peate ööpäeva möödudes ära viskama mitte üksnes fileetüki vaid ka seda mahutanud köögiinventari
(2 tl riivitud ingverijuurt on minu arvates lihtsalt hävitav kogus selle roa tarvis)

2 комментария:

  1. Mis Sul selle anumaga siis juhtus???

    Maitsed on erinevad, aga suure lõhefilee (800 g on ju päris kobakas) peale 2 tl riivitud ingverit minu isikliku arvamuse (ja seda rooga viimased ca 3 aastat me jõululaual nautinud külaliste arvates) tappev küll pole. Glögi-ingver-roseepipar annavad muidugi jõulumaitset - võib-olla ei läinud Sulle jõulumaitsed novembris veel lihtsalt n-ö peale :)

    Aga nõust - mul on selline paraja suurusega piklik ja ca 3 cm kõrgete servadega Iittala vaagen. Lõhefilee mahub sinna täpselt ära, panen toidukile pärast peale ja külmkapiriiulile ootama.

    ОтветитьУдалить
  2. Ebaõnnestumise võib eeskätt kanda minu oskamatuse arvele.
    Või oli see ingverijuur kuidagi eriliselt terav?
    Või ei sobinud Glögi.
    Aga võibolla pole see asi minu maitse lihtsalt.
    Nendin vaid fakti, et tulemus oli kohutav.
    Tõsi, ära ma seda kala ei visanud - sai teine ahjus küpstatud...
    Ja lõhn ei tahtnud jah klaaskausilt ka korduvalt pestes kaduda.
    Müstika :)

    ОтветитьУдалить