„Kupongiportaalidest“ kuulda olnud palju head ja halba. Noh, et saab osta väga soodsalt tooteid ja teenuseid – kuid paraku, nagu räägivad kurjad keeled ei vasta reklaam alati sugugi tegelikkusele.
Mis siis ikka – lähme vaatame järgi!
Et, lahendame ühekorraga lõunasõõgiprobleemi ja sisustame ühtlasi kallist puhkepäeva.
Ostsin nädalapäevad tagasi portaalist nimega „Diil“ kolm kupongi nimiväärtusega 10 eurot ja maksin nende eest 15 euri.
Soodus seega kogunisti 50 %.
Selle kõige rikkuse eest pidin saama restoran „Paat“ menüüst tellida endale ja oma kaaslasele korraliku lõunasöögi.
Ja egas midagi, kui kätte jõudis puhkepäeva lõunaaeg helistasin restorani, ette, kontrollimaks kas see meie kodust suht kaugel asuv restoran täna kogemata reserveeritud ei ole ja kas tohime kaasa võtta ka meie väikese kutsa.
Noh, et ühendada lõunasöök põgusa jalutuskäiguga Viimsi kandis.
Sain lahke vastuse, et restoran on täna avatud kõigile ja, et ka kutsa on probleemideta oodatud.
Ja paari tunni pärast seisimegi kolmekeisti restorani Paat ukse taga.
Ei saa öelda, et söögikoht oleks olnud tühi, kuid meile leidus siiski merevaatega
lauake.
Võtsime platsi, mina Svetaga laua taga ja kodanik Vallik laua all.
Teavitasin juurde astunud lahket teenindajat kõigepealt, et kavatsen maksta Diili voucheriga.
„Pole probleemi!“ oli teenindaja optimistlik.
Ma nimelt olin kuulnud, et justkui ei teenindataks voucherikliente võrdselt teistega, nendesse suhtutakse üleolevalt ja tehakse kitsendusi söökide jookide valikul.
Pinime nentima, et vähemalt siin, restoranis „Paat“ - küll mingit sellist probleemi pole.
Tegime oma valikud, ja saime just selle mida soovisime.
Kuulujutud osutusid täiesti alusetuteks, ei aetud meid kupongidega tänavale ja isegi kuts poisil lubati tuppa sooja tulla.
Комментариев нет:
Отправить комментарий