26.02.2012

Pepu istumisest valus

Tahan valjuhäälselt avaldada pahameelt mõningate À la carte restoranide tellimuse täitmise kiiruse üle.
Ma ei mani konkreetset kohta lootes, et selle personalil on ikkagi mõistetav põhjus miks asjad on nii nagu nad on.
Aga korralik, ma ütleks "kallis" asutus.
Saalis on kohti umbes 100 inimesele, menüüs umbes kümme põhirooga.
Laupäeva õhtu,1/2 saalist hõivatud, 4 teenindajat.
Kenad kuid kõvad puutoolid.
Meie  - kahekeisti ja näljased soovisime süüa-juua.
Väga viisakas teenindaja juhatas meid lauda, tõi menüükaardid.
Valisime välja kolmekäigulise õhtusöögi ja pudeli "punast veini"
Tellimus vormistati umbes 10 min pärast lauda istumist, (siin kõik on OK).
Veini ja vett tuldi kallama umbes kahekümnendal minutil.(võinuks suti kiiremini, ju)

Eelroog  saabus meie istumise neljakümnendal mintil.( ikkagi OK, ega me mingit fastfoodi manustama ei tulnud ju)
Põhiroog tund peale meie saabumist. (lõpetanud eelroa igavlesime kümmekond minutit. seda võinuks märgata)
Dessert ja kohvi tund ja nelikümend minutit peale lauda istumist. (Uuuuuu... igavlemist tubli paarkümend minutit)
Arvet läksin baarileti äärde juba ise nõudma, kuna lihtsalt ei jaksanud enam istuda ja oodata (arvestades senist, saabunuks arve veel poole tunni pärast).
Krt, võiks ikka märgata, et klientidel on ninaesine tühi ja tülpinud näod peas.
Esimesed 40 min on À la carte puhul igati aksepteeritavad. Kuid edasisi viivitusi ei mõista.
Kas saavutamaks valmisolek valada kohvi oli vaja poolteist tundi?
Oli ju teada kogu tellimus algusest lõpuni?
Aga olgu.
Pean nüüd pikali viskama, sest üks pehme koht on ikka veel valus

Комментариев нет:

Отправить комментарий