EPL siis üllitanud sellise artikli:
http://www.epl.ee/news/majandus/eestis-kaib-ulatuslik-ja-rapane-ari-autovrakkidega.d?id=65756024
tsiteerin: Majandusministeeriumi juures käib aga koos töögrupp, mis tegeleb seadusemuudatuse loomisega, et vrakke saaks müüa vaid metalli kokkuostu
Jaa.
Ma nagu elupõline mehaanik ja muidu näputöö tegija julgeks avaldada arvamust.
Tänapäeva auto remont on niipalju kallis, et artiklis kirjeldatud "vrakiks sõidetud autot" ei hakka ükski remondimees müügiks üles lööma. Ei tasu ära.
Noh, kui see just Rolls-Royce või mõni rariteetne uunikum ei ole.
Remonditakse avariis tehnilisest vaatepunktist väikeseid vigastusi saanud autosid.
Enamasti puudutab see "plekiringi" ehk siis uksi-tiibu-luuke-põrkeraudu jms nagunii ärakäivaid mooduleid.
Kuidas muudab see auto ohutust?
Ei kuidagi.
Ja isegi siis kui on kannatada saanud auto kandev kere võib selle taastada endiste parameetritega.
Kui Sildade, amortide, patjade jms keevitused korras ja asend on õige, auto sillastendist läbi käinud on ka tema kasutamisomadused tehnilisest seisukohast endised.
Nii nagu oleks iga teise metallkonstruktsiooniga.
Kõveraks painutatud naela saab ju sirgeks lüüa?
Nii ka auto.
No ja hirmujutud kahest poolest kokku keevitatud autodest...
Tehnilisest seisukohast miks ka mitte?
Sellise kokkukeevitamise tehnoloogia on selline, et detailide asend fikseeritakse alul tugiplaatidega ja seejärel keevitatakse lehtmetall tihedate punktidena serv-serva peale või lisa katteribale kokku.
Korraliku keevitaja töö osutub liide originaalist ilmselt hoopis tugevamaks.
Lühidalt ei näe ma tehnilist põhjust paanikaks ja veel vähem seaduse muutmiseks.
Ju on seaduse muudatuse taga mitte hoolitsus turvalisuse pärast vaid lihtsalt automüüjate ärihuvid
http://www.epl.ee/news/majandus/eestis-kaib-ulatuslik-ja-rapane-ari-autovrakkidega.d?id=65756024
tsiteerin: Majandusministeeriumi juures käib aga koos töögrupp, mis tegeleb seadusemuudatuse loomisega, et vrakke saaks müüa vaid metalli kokkuostu
Jaa.
Ma nagu elupõline mehaanik ja muidu näputöö tegija julgeks avaldada arvamust.
Tänapäeva auto remont on niipalju kallis, et artiklis kirjeldatud "vrakiks sõidetud autot" ei hakka ükski remondimees müügiks üles lööma. Ei tasu ära.
Noh, kui see just Rolls-Royce või mõni rariteetne uunikum ei ole.
Remonditakse avariis tehnilisest vaatepunktist väikeseid vigastusi saanud autosid.
Enamasti puudutab see "plekiringi" ehk siis uksi-tiibu-luuke-põrkeraudu jms nagunii ärakäivaid mooduleid.
Kuidas muudab see auto ohutust?
Ei kuidagi.
Ja isegi siis kui on kannatada saanud auto kandev kere võib selle taastada endiste parameetritega.
Kui Sildade, amortide, patjade jms keevitused korras ja asend on õige, auto sillastendist läbi käinud on ka tema kasutamisomadused tehnilisest seisukohast endised.
Nii nagu oleks iga teise metallkonstruktsiooniga.
Kõveraks painutatud naela saab ju sirgeks lüüa?
Nii ka auto.
No ja hirmujutud kahest poolest kokku keevitatud autodest...
Tehnilisest seisukohast miks ka mitte?
Sellise kokkukeevitamise tehnoloogia on selline, et detailide asend fikseeritakse alul tugiplaatidega ja seejärel keevitatakse lehtmetall tihedate punktidena serv-serva peale või lisa katteribale kokku.
Korraliku keevitaja töö osutub liide originaalist ilmselt hoopis tugevamaks.
Lühidalt ei näe ma tehnilist põhjust paanikaks ja veel vähem seaduse muutmiseks.
Ju on seaduse muudatuse taga mitte hoolitsus turvalisuse pärast vaid lihtsalt automüüjate ärihuvid
Комментариев нет:
Отправить комментарий