21.11.2013

Maksuameti superandmebaas

Ikka "suure venna" võimu laiendamise poole. Iseenesest on sotsiaalametite, haigekassa, politsei, maksuameti andmebaaside ühendamine muidugi progresiivne. Liiga palju on olnud juhtumeid kus inimene kannatab vaid "linnukese" puudumise või andmete edastamatuse tõttu.
Samas tekib kohe küsimus: milline on sellise baasi kasutuskord?
Kas igal tolliametnikul on ikka vaja minu diskreetseid isikuandmeid nagu näiteks andmed meditsiiniasutuste külastamise jms kohta?
Praktika näitab, et kui on andmekogu, esineb ka kohe nende andmete väärkasutamist. Heal juhul ilmub teie ukse taha üliinformeeritud tolmuimejamüüja või helistab "uue ja eriti soodsa" pakkumisega sõiduautode maaletooja.
Lubage küsida kuskohast, kuskohast sai tema teada minu kontaktandmed ja sellegi, et ma olen ütleme võimeline tema pakutud autot ostma?
Pakkujad on tüütud. On aga hullemeid variante, identiteedivargus näiteks. Kujutage pilti, et teie nimel laimatakse kedagi, (teile) või sellele kellelegile materiaalse kahju tekitamise eesmärgil?
Suur andmebaas annab ju võimaliku väärkasutaja kätte läbivalt informatsiooni teie ärihuvide, sissetulekute, töö võtjate ja andja,  haiguste ja materiaalsete kohustuste kohta?
Vaatamata justkui progressiivsele algele ei poolda ma isikuandmete käitlemise hõlbustamist teps mitte...

Комментариев нет:

Отправить комментарий