Mul siis uus roll täita. Olen "juhendaja" millise staatuse kinnituseks lunastasin Maanteeametist ka vastava dokumendi. Esimesed ringid platsil tehtud ja sadakond kilomeetrit linna ja linnalähedasi teid sõidetud.
Eite tegime Katjaga läbi "tuleristsed", ehk siis ta ise sõitis kodust välja ja tõi auto koju tagasi, seda arvestades, et elame lähedal Tallinna kesklinnale. Mina muidugi kõrvalistmel, kuid arvestades, et meie autos pole lisapedaale, on minu osaks röökida nagu ratta peal kui probellm tekib. Seda viimast muidugi naljaks, sest viimane asi mida üks juhendaja teha tohib -
on see, et õpilast närvi ajada.
Katja on tubli, ja sestap peame oma jõupingitused nüüd koondama eksamiks valmistumisele, uurima "eksamirajooni" ja hoolega analüüsima teiste tehtud vigu.
Õnneks on seda infot netis rohkem kui küll.
Mõned nopped foorumitest - põhjus miks eksam ebaõnnestus
1. Mis puutub
eksamineerijate lemmikkohtadesse, siis tõmmati mind teisel katsel
Vilde-Mustamäe tee ristil haledalt orki. See koht on kindlalt üks nende
leivakas. Tulles Šolnoki poolt ja sooritades parempöörde Mustamäe teele, satud
mingisse kuradi taskusse, kust pead teisele rajale ümber reastuma - seega
hakkad kohe selja taha vahtima.Seda
tehes jääb märkamata laterna posti otsa naelutatud 30ne märk, mis jääb juhi
vaatevälja mingiks murdosa sekundiks.Kui
lased edasi 50km/h nagu õige mees, oled pikema jututa läbi kukkunud
2. Nägin, kuidas üks tüdruk oma sõitu alustas. Parkimiskohalt välja tagurdades ta suunda ei näidanud
3. Esimesel korral, et vasakpööret tehes sõitsin liiga vastassuunda ja et sõidukiirus oli veidi väike.
4. samuti viidi mind ka Tähetorni lähedalt asuvalt megatõusule, kus on väga kerge ohtlikku olukorda tekitada, sest ei ole võimalik näha üldse teed, kui sealt pöörama hakata. See pidi mingi uus populaarne koht neil olema
5. Viimasel viiel minutil hakkasin juba ARK poole minema ja obaa.. hüppas keegi lihtsalt seal TTÜ ringil sebrale ette ja eksamineerija pidurdas.
6. Tallinna skukkusin kooli sõidueksamil osaliselt sellepärast läbi, et sain juhised ärapöördeks hilja või ei saanud üldse aga sõidu lõpus tuli välja,e t oleks pidanud ära pöörama!
7. ei tea siiani kindlalt, mis viga mul siis täpselt oli. Eksami algul keeras kõik võimaliku valeks (rooli lukku, käik sisse, käsipidur poolikult peale, peeglid paigast ära, rool ka alt lahti)
8. Kuid linna keskel ristmikel läksin vist rohelise vilkuvaga. Mina nägin et on tavaroheline ja juba kui mul hoog päris suur, siis hakkas vilkuma, ei hakanud pidurdama enam, ei ole kindel, kas jõudsin üle stoppjoone enne vilkumahakkamist või ei, igatahes tema ütles, et ei oleks toht minna
9. Esimesel korral minu sõit kestis kahjuks ainult teise valgusfoorini, närvid ei pidanud vastu. Sõitsin läbi kollase tulega…
10. Eksamineeritav ei suuda autot käivitada. Tüdinud eksamineerija paneb ise auto käima. Esimene mulje olemas. Seejärel ei suuda eksamineeritav 10 minuti jooksul käsipidurit maha võtta, kuigi armatuuris lambid laulavad ja auto sureb pidevalt Välja
11. Sõitnud mööda sirget teed 1 km ei tee eksamineeritav välja jalakäijast, kes ukerdab hange otsas ülekäiguraja märgi ees, sellal kui vastutulev auto on tema ülelaskmiseks peatunud. Eksamineeritav hakkab vaidlema (ülim viga!!!), et tema eesõigus. Eksam mittesooritatud. Vaiet ei rahuldata.
12. Lisan veel, et esimesel korral olin täiesti krampis ja närvis (olen naissoost) ja keerasin asja pekki tagasipöördel, kui sõitsin lumevallile otsa. Teisel korral läks paremini, oli hästi tore vennike, Robert vist nimi, aga kahjuks suutsin Õismäe ujula taga s-kujulisel teel vastu äärekivi sõita ja olingi tolleks korraks läbi kukkunud.
13. Основные моменты почему не сдала: создала аварийную ситуацию при выезде из АРК - заглохла машина при повороте, потом ехала 40 км/ч, там где надо было ехать 50 км/ч. Доводы о том, что впереди красный сигнал светофора, его совсем не убедили, ну, и напоследок "накосячила" с одним кругом (тут полностью признаю свою вину), видимо от волнения.
15. Первая ошибка была на перекрестке ,он попросил меня повернуть на лево, я не перестроилась на соотвествующую полосу (было много снега, полос не видно я перепугалась, что вдруг выйду на встречку , знака не увидела)и хотела сделать поворот с полосы , которая идет прямо. Потом поехали на круг Mustamäe tee- keskuse. Там он попросил меня сделать первый выезд, я не перестроилась на нужную полосу
16. Сдавала примерно 30 минут..По приезду она мне выдала мои ошибки.1. Слишком долго ехала по встречной..а вдруг машина и т.д . Ответ , что ниодной машины даже в далеке не виднелось ей не понравился.. ну ладно 2. При повороте на перекрестке , когда пропускала машины, должна была останавливаться на пешеходном переходе, т.к пешеходов не было. (я останавливалась до пешехода, т.к впринципе остановка на пешеходном переходе запрещена..). Этого , если честно я вообще не поняла.3. На светофоре останавливалась не на стоп линии а чуть дальше от нее.Ну и в конце она мне сказала , что "Ваши нервы во всем вас подвели".
17. Оказалось что нет. Аргументв:1. Останавливалась слишком далеко от стоп линии2 на перекресетке с круглым светофором где необходимо пропускать встречные машины и потом проехать, слишком далеко проехала вперед3 Пропустила пешехода которого по ее словам могла не пропускать он пропусказ нас ,0_0
4 На повороте налево слишком далеко встала от поворота каким то образом и заблокировала часть соседней полосы (на подъезде к АРК через Нымме) хотя ей богу машины проезжали мимо а не объезжали. не очень поняла этот момент.
Autokoolitus Foorumi alateema (vene k )
Teema: Sõidueksam: part 1 (vene k )
Teema: Sõidueksam: part 2 (vene k )
Teema: Teooria (vene k)
Комментариев нет:
Отправить комментарий