12.02.2017

Spioonipüüdja

Ega ma tahtnudki kuid pühapäevaselt jalutuskäigult naastes leidsin oma trepikoja sidekapi kallalt askeldamast ühe noorhärra.
Ma ei hakaniud pikalt keerutama ja küsisin askeldajalt otse: "Kes sa selline oled?"
Tema vastu, et Telia tehnik kes siin ühte sidekatkestust parandama on tulnud.
Aga ei univormi, ega töötõendit.
Et, töötõend on autos, auto kaugel, tööriideid ei viitsi seoses pühapäevaga kanda.
Küsigu ma Teliast järgi küll nemad kinnitavad.
Noh rahunesin hetkeks maha , noh, et kui võin järgi küsida küll siis on õige mees.
Aga järgmisel hetkel valisin juba Telia infonumbrit.
"Ühtki meie tehnikut täna väljas ei ole!".
Kuulutas infotelefoni neidis.
Vaat sulle siis.
Pikalt mõtlemata valisin 112 ja palusin saata politseipatrull "terroristi" tuvastama.
Tulidki.
Kiiresti.
Oligi Telia tehnik.
Aga mida ta vabal ajal minu sidekilbis urgitses?
Igal juhul tab nüüd kuidas ilma töötõendita ringi luusida.
Aga endal hakkas imelik küll.
Pärast küsisin igaks juhuks abikaasalt, et kas ta mu käitumises muidu midagi kummalist märganud pole?
Lubas öelda kui päris metsikuks muutun.
Ju vist on ajad sellised

Комментариев нет:

Отправить комментарий